Over MVPA
My Virtual Personal Assistant is ontstaan uit een passie voor het werken met ondernemers en eigenaren van kleine bedrijven en interesse om samen te werken met professionals die zich inzetten voor mens, dier, natuur en milieu.
Wij zijn een in Amsterdam gevestigd, full-stack virtueel assistentiebedrijf dat klanten in Nederland bedient. Onze missie is om klanten te helpen balans te bereiken en de productiviteit te verbeteren door middel van competente, betrouwbare en efficiënte hulp op zowel persoonlijk als professioneel niveau.
Of je nu een eigenaar van een klein bedrijf bent en op zoek bent naar een Online Business Manager om jouw projecten te coördineren, of een bedrijf dat een Virtual Personal Assistant voor de CEO nodig heeft, wij zijn jouw ideale oplossing. Onze diensten reiken verder dan professionele diensten; we bieden ook virtuele persoonlijke assistent diensten aan!
.
Over onze oprichter
Anita Copier is de oprichter van My Virtual Personal Assistant (MVPA).

Anita is een entrepreneur en een enthousiasteling; altijd aan het onderzoeken, organiseren en verbeteren. Door de jaren heeft zij voor vele nationale en internationale corporate bedrijven gewerkt in verschillende management ondersteunende functies. Haar wens naar vrijheid en verandering is altijd groot geweest en de enorme diversiteit aan werkzaamheden ondersteunde haar daarin. Totdat ze door had dat ze alsmaar zoekende was en telkens aan iets nieuws begon, maar eigenlijk nooit iets opbouwde waar ze zelf verantwoordelijk voor was.
Tijdens een periode waarin Anita op zoek ging naar haar ideale job realiseerde zij zich dat ze een waardevolle combinatie aan werkervaring, kennis en vaardigheden had opgedaan op al die verschillende werkvloeren. Op dat moment wist ze nog niet hoe ze daar vorm aan zou geven. Totdat ze bekend raakte met de mogelijkheden van het online werken.
In 2015 heeft zij My Virtual Personal Assistant opgericht. Sindsdien support en coacht Anita gepassioneerde professionals met haar expertise om hun bedrijf te laten groeien én daarmee hun dagelijks leven te vereenvoudigen. Met MVPA geeft zij zelfstandige professionals precies dat wat zij nodig hebben; plezier, ontspanning én resultaat.
Inmiddels heeft Anita met MVPA stevige voet aan de grond gekregen, werkt ze nu als Virtual Business Consultant en Online Business Manager samen met andere professionals en breidt het klantenbestand van MVPA zich steeds verder uit. Samenwerken met verschillende (zelfstandig) ondernemers vindt zij fantastisch, omdat een ieders persoonlijkheid terug te vinden is in het werk en het bedrijf dat ze runnen.
.
Met wie werken we
MVPA werkt vooral met kleine bedrijven die veelal online opereren en een aanzienlijke groei doormaken. Onze Virtual Assistenten zorgen ervoor dat de bedrijven van onze klanten perfect gepositioneerd zijn om het volgende niveau te bereiken door op maat gemaakte oplossingen voor jouw bedrijf te bieden. Onze klanten komen uit verschillende branches, waaronder coaching, webwinkels en online servicebedrijven. We werken met ondernemers die een bedrijf of merk hebben opgezet, maar waar behoefte is aan extra ondersteuning om te blijven groeien door het opschalen van hun bedrijf. Plan een gratis consult om te bepalen of jouw bedrijf klaar is voor een samenwerking met een Virtual Assistent.
.
Hoe werken we
MVPA begint met een gratis consult met klanten om de organisatie, de geschiedenis, doelstellingen en missie te bespreken. We gebruiken deze informatie om te bepalen of onze diensten geschikt zijn voor jouw bedrijf. Het is een van onze belangrijkste doelen om ervoor te zorgen dat onze klanten de beste waar voor hun geld krijgen als ze met ons samenwerken.
Als we na het eerste consult wederzijds besluiten een samenwerking aan te gaan, zullen we vervolgens een diepgaand strategiegesprek hebben om de details te bespreken van hoe we de doelen van jouw organisatie kunnen behalen.
Je krijgt een Online Business Manager (OBM) toegewezen, die de juiste persoon voor jouw organisatie zal zijn. De OBM houdt toezicht op de taken van het externe ondersteuningsteam dat aan jouw bedrijf is toegewezen. De OBM zal doorgaans wekelijks met de klant communiceren via Teams of telefoon, maar is altijd beschikbaar tijdens kantooruren en zal lopende rapporten en updates aan de klant bieden met betrekking tot de dagelijkse activiteiten van het externe kantoor.
Met MVPA is het niet nodig om een verscheidenheid aan freelancers in te huren om verschillende taken voor jouw bedrijf uit te voeren, de kosten op je te nemen van het inhuren van werknemers of het opzetten van een fysiek kantoor voor jouw online bedrijf. Wij bieden alles wat jij nodig hebt voor volledige backoffice-ondersteuning voor één vast maandelijks bedrag.
.
Tarieven
Een samenwerking met MVPA betekent waarde voor jouw bedrijf. Onze klanten besparen duizenden euro’s op de jaarlijkse kosten door met ons samen te werken om een efficiënt, professioneel team te creëren zonder de extra bijbehorende kosten.
Onze diensten zijn geprijsd tegen een vast maandelijks tarief zonder verborgen kosten of verrassingskosten. In vergelijking met een traditioneel kantoor zijn de besparingen duidelijk. Er zijn geen overheadkosten zoals huur, nutsvoorzieningen, werknemersbelastingen of verzekeringen, en we garanderen dat elk uur waarvoor je wordt gefactureerd aan jouw bedrijf wordt besteed. Onze tijdregistratietool screent al ons werk terwijl we het voltooien.
We besparen ook de tijd en kosten van het zoeken naar een gekwalificeerde virtual assistent om met jouw bedrijf samen te werken. Onze teamleden worden geselecteerd op basis van hun ervaring, professionaliteit en uniek vermogen om te gedijen in een online werkomgeving. We meten ons succes door jouw succes en garanderen kwaliteit, professionele ondersteuning voor jouw organisatie. Wij behandelen de bedrijven van onze klanten als de onze.
.
Plan een gratis consult om een van onze pakketopties te bespreken of overleg een aangepaste oplossing die het beste werkt voor jouw bedrijf.