Over MVPA

.

My Virtual Personal Assistant:
Onze drive, jouw succes!

My Virtual Personal Assistant is ontstaan uit een passie voor samenwerken met mensen die dezelfde waarden delen, of creatievelingen die de wereld verrijken met hun inspirerende ontwerpen, maar ook professionals die zich met hart en ziel inzetten voor mens, dier, natuur en de Aarde.

Wij zijn een in Amsterdam gevestigd, All-In-One Virtueel Assistentiebedrijf dat klanten in Nederland bedient. Onze missie is om klanten te helpen balans te bereiken en de productiviteit te verbeteren door middel van competente, betrouwbare en efficiënte hulp op zowel persoonlijk als professioneel niveau.

Of je nu eigenaar bent van een klein ontwerpbureau op zoek naar een projectmanager om je projecten te coördineren, een duurzame webwinkel beheert zonder e-commerce expertise, of een organisatie bent die overweegt om zijn backoffice uit te besteden, wij bieden de ideale oplossing voor jou! De diensten van MVPA reiken verder dan professionele diensten; we bieden ook virtuele persoonlijke assistent diensten aan! Onze online marketing specialisten, virtual assistants, editors en copywriters, webshop e-commerce professionals, webontwikkelaars en grafisch ontwerpers zijn er speciaal voor jou om aan jouw specifieke behoeften te voldoen!

.

De inspiratie achter MVPA

Anita Copier, de initiatiefnemer van My Virtual Personal Assistant, is een enthousiaste en gedreven ondernemer met een sprankelende persoonlijkheid. Haar professionele reis heeft haar langs verschillende nationale en internationale (corporate) bedrijven geleid. Na vele jaren werkzaam te zijn geweest in diverse managementondersteunende functies op hoog niveau, ontdekte zij in 2015 de kracht van online werken en lanceerde MVPA. Sindsdien biedt zij met bevlogenheid ondersteuning en coaching aan zelfstandige professionals, waardoor zij niet alleen hun bedrijf laat groeien, maar ook hun dagelijks leven vereenvoudigt.

Anita’s unieke aanpak heeft MVPA stevig in de markt gevestigd en een groeiend netwerk van zelfstandige professionals aangetrokken. Met My Virtual Personal Assistant biedt zij ondernemers precies dat wat zij nodig hebben: plezier, ontspanning en meetbare resultaten, waardoor MVPA een onmisbare bron is voor succesvolle samenwerkingen.

.

Met wie werken we?

Bij MVPA gaan we hand in hand met ambitieuze bedrijven die online schitteren en groei omarmen als hun roeping. Onze virtuele specialisten zijn de architecten van jouw succes, op maat gemaakte oplossingen biedend om jouw onderneming naar nieuwe hoogten te stuwen. We omarmen een gevarieerde klantenkring, waaronder de creatieve en designsector, webshop e-commerce en de wereld van sociale en milieuorganisaties. We strekken onze hand uit naar ondernemers die reeds een sterk fundament hebben gelegd, maar beseffen dat een extra dosis kracht nodig is om die langverwachte expansie te realiseren.

Of je nu in de creatieve wereld actief bent, duurzame online handel nastreeft, of je hart verpand hebt aan mens, dier, natuur, en planeet, MVPA staat klaar om jouw groeiplannen tot bloei te brengen. Onze toewijding aan jouw succes is ongeëvenaard. Laten we met elkaar verkennen of jouw onderneming klaar is voor een betekenisvolle samenwerking met een van onze Virtual Professionals.

BRANCHES WAAR WE ACTIEF ZIJN

Creatieve en Designsector: Een bron van innovatie en inspiratie.

Webshop E-commerce: De digitale toekomst van duurzame verkoop en handel.

Sociale en Milieuorganisaties: Voor de beschermers van mens, dier, natuur en planeet.

Natuurbehoud en Ecologie: De bewaarders van onze natuurlijke schatten en ecologische balans.

Milieusector: Voor hen die strijden voor bewustzijn en natuurbehoud.

Dierenwelzijnssector: De verdedigers van de rechten en welzijn van onze medebewoners op aarde.

.

Plan een vrijblijvend consult om te bepalen of jouw bedrijf klaar is voor een samenwerking met een Virtual Specialist.

.

Hoe werken we?

MVPA begint met een vrijblijvend consult met klanten om de organisatie, de geschiedenis, doelstellingen en missie te bespreken. We gebruiken deze informatie om te bepalen of onze diensten geschikt zijn voor jouw onderneming. Heeft je bedrijf een hele specifieke wens? Afhankelijk van de wensen adviseren wij in de beste oplossing. Het is een van onze belangrijkste doelen om ervoor te zorgen dat onze klanten de beste waar voor hun geld krijgen als ze met ons samenwerken.

Als we na het eerste consult wederzijds besluiten een samenwerking aan te gaan, zullen we vervolgens een diepgaand strategiegesprek hebben om de details te bespreken van hoe we de doelen van jouw organisatie kunnen behalen.

Je krijgt een eigen MVPA specialist toegewezen, die de juiste persoon voor jouw organisatie en project zal zijn. De MVPA specialist houdt toezicht op de taken en voert deze ook uit. De MVPA specialist zal doorgaans wekelijks met jou communiceren via Teams of telefoon, is altijd beschikbaar tijdens kantooruren en zal overzichten en updates aanbieden met betrekking tot de dagelijkse activiteiten.

Dankzij MVPA hoef je niet langer te struggelen met het individueel inhuren van freelancers voor diverse taken of je zorgen te maken over de financiële lasten van werknemers, ongeacht de aard van je bedrijf. Of je nu een online onderneming runt of bedrijfsruimte huurt, wij bieden een alles-in-één oplossing die volledige ondersteuning biedt, met voordelen zoals kosten- en tijdsbesparing, flexibiliteit, specialisatie en schaalbaarheid. Dit betekent ook minder behoefte aan vierkante meters kantoorruimte en toegang tot ervaren & professioneel talent. Kies voor op maat gemaakte pakketten of een eenvoudig maandelijks tarief en maak het runnen van je bedrijf eenvoudiger en efficiënter met MVPA.

.

Onze tarieven

Een samenwerking met My Virtual Personal Assistant betekent waarde voor jouw bedrijf. Onze klanten besparen duizenden euro’s op hun jaarlijkse uitgaven door met ons samen te werken en een efficiënt en professioneel team te creëren, zonder de extra bijbehorende kosten.

We bieden onze diensten in twee flexibele opties: vaste pakketten en op maat gemaakte oplossingen. Wat nog beter is, is dat we werken met een eenvoudige prijsstructuur. Onze diensten worden geprijsd tegen een vast maandelijks tarief, zonder verborgen kosten of verrassingskosten. Bij MVPA streven we naar transparantie, zodat je precies weet wat je kunt verwachten, zonder onaangename verrassingen. In vergelijking met een traditioneel kantoor zijn de besparingen duidelijk. Er zijn geen overheadkosten zoals huur, nutsvoorzieningen, werknemersbelastingen of verzekeringen, en we garanderen dat elk uur waarvoor je wordt gefactureerd aan jouw bedrijf wordt besteed. Onze tijdregistratietool screent al ons werk terwijl we het voltooien.

We besparen niet alleen de tijd en kosten van het zoeken naar gekwalificeerde specialisten om met jouw bedrijf samen te werken. Onze professionals worden zorgvuldig geselecteerd op basis van hun ervaring, professionaliteit en uniek vermogen om te excelleren in een online werkomgeving. Bij MVPA meten we ons succes af aan jouw succes. We garanderen kwalitatieve, professionele ondersteuning voor jouw organisatie. We behandelen de bedrijven van onze klanten alsof het de onze zijn.

.

Plan een vrijblijvend consult om een van onze uitbesteed opties te onderzoeken of bespreek een aangepaste oplossing die het beste werkt voor jouw bedrijf. Wij vertellen je graag meer over de mogelijkheden.

.